rss
2009-12-18
źródło: Philips Polska

TELEWIZOR PHILIPS CINEMA 21:9 MĘSKĄ RZECZĄ ROKU 2009

W tym roku firma Philips jako jedyna zdobyła dwie nominacje jury w plebiscycie „Męska Rzecz 2009” dla najlepszych męskich produktów. W kategorii „Gadżety i elektronika” nominację uzyskał telewizor Philips Cinema 21:9, który następnie w drodze głosowania przez SMS telewidzowie uznali za najbardziej męski gadżet roku. Nominację jury uzyskał również Grill elektryczny Philips HD4466 w kategorii „Na co dzień”.
Technologia wykorzystana w telewizorze Philips Cinema 21:9 pozwala w każdym domu stworzyć prawdziwe kino. Jego wyjątkowo szeroki ekran idealnie nadaje się do oglądania filmów w formacie 21:9. Dzięki temu widz może cieszyć się pełnią obrazu, bez czarnych pasów u góry i u dołu. Z kolei technologia podświetlenia Ambilight Spectra 3 dodatkowo pogłębia wyświetlane obrazy. Ekran LCD 200 Hz zmniejsza czas reakcji telewizora do 1 ms, dzięki czemu nawet podczas najbardziej dynamicznych scen walki lub pościgów samochodowych obraz pozostanie tak samo ostry. Cinema 21:9 to najbardziej męski telewizor na rynku, więc musiał zwyciężyć w plebiscycie „Męska Recz 2009”– mówi Tomasz Lisewski, Dyrektor Generalny Philips Consumer Lifestyle
Cinema 21:9 to seryjny zwycięzca konkursów. Otrzymał już prestiżową nagrodę Europejskiego Stowarzyszenia Technik Audiowizualnych (EISA), został on również doceniony przez jury plebiscytu Machina Design Awards i nagrodzony RDZENIEM 2009 w kategorii „Elektronika RTV”. Film reklamowy telewizora Cinema 21:9 pod tytułem „Carousel” otrzymał wyróżnienie Grand Prix na 56. Festiwalu Reklamy w Cannes. Spodobał się on również słynnemu raperowi – 50 Cent’owi, który wykorzystał spot reklamowy w swoim teledysku do utworu „Ok., You’re Right”


słowa kluczowe: LCD TV, Philips, Polska,

Twój komentarz

podpis:

komentarz:

przepisz kod:


Inne newsy Philips
HDTV
kino domowe
plazma/LCD

Best online casino bonuses https://aucasinosonline.com/casino-bonuses/

Best online blackjack casino games at https://onlineblackjack.money/.