rss
2016-10-03
źródło: Samsung

Samsung - oświadczenie w sprawie Note7


Samsung uznaje dostarczanie produktów najwyższej jakości za priorytet, a każdy odnotowany przez naszych klientów incydent, traktujemy niezwykle poważnie. W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note7, przeprowadziliśmy drobiazgowe dochodzenie, które wykazało problemy z baterią.


Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note7.


Klientów, którzy zakupili Note7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl, pod adresem: http://www.samsung.com/pl/support/servicelocation/ ) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Wszystkie urządzenia zostaną wymienione na nowe. Cały proces wymiany może zająć do kilku tygodni.


Zdajemy sobie sprawę z niedogodności jakie niesie za sobą ta sytuacja, ale chcemy być pewni, że Samsung dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości. Bardzo blisko współpracujemy z naszymi partnerami, aby mieć pewność, że proces wymiany urządzeń będzie tak wygodny i efektywny jak to tylko możliwe.

słowa kluczowe: Europa, Polska, Sasmsung, Świat,

Twój komentarz

podpis:

komentarz:

przepisz kod:


Inne newsy Samsung
biznes

Best online casino bonuses https://aucasinosonline.com/casino-bonuses/

Best online blackjack casino games at https://onlineblackjack.money/.