rss
2016-09-23
źródło: Sony

Sony - reklama telewizorów Sony BRAVIA™: cztery tysiące balonów napełnionych brokatem


Firma Sony rozpoczyna nową kampanię reklamową. Jej celem jest ukazanie niewiarygodnej jakości obrazu nowej linii telewizorów BRAVIA 4K HDR, które dzięki platformie Android TV są proste i wygodne w obsłudze, a przy tym wyróżniają się oryginalnym designem.


 W najnowszej reklamie telewizorów BRAVIA 4K HDR firma Sony wykorzystała ponad 1500 kilogramów kolorowego brokatu
 Niegdyś wspaniały, a dziś opuszczony budynek ożywa wypełniony białymi balonami, które pękając, uwalniają błyszczący, różnobarwny brokat.
 Reklama w doskonały sposób ukazuje niezwykłą ilość szczegółów i wspaniałe odwzorowanie kolorów w nowych telewizorach BRAVIA 4K HDR.
 Czarującą reklamę zatytułowano „Piękno w szczególe”.
 By widzowie mogli doświadczyć eksplozji koloru i niezwykłej ilości szczegółów, materiał filmowano z dronów i z ręki.
 W ścieżce dźwiękowej wykorzystano słynny przebój Cyndi Lauper „True Colors” w aranżacji brytyjskiego piosenkarza i autora tekstów Toma Odella.


Firma Sony rozpoczyna nową kampanię reklamową. Jej celem jest ukazanie niewiarygodnej jakości obrazu nowej linii telewizorów BRAVIA 4K HDR, które dzięki platformie Android TV są proste i wygodne w obsłudze, a przy tym wyróżniają się oryginalnym designem.


Reklamę w technologii 4K nakręcił amerykański reżyser Andre Stringer we współpracy z agencją reklamową DDB Berlin. Film ukazuje opuszczony budynek kasyna w Rumunii ożywiony za pomocą 4 tysięcy balonów napełnionych różnobarwnym brokatem o łącznej wadze 1500 kilogramów. Efekt, który udało się uzyskać jest porywający.



Pierwsze ujęcia ukazują biały balon wlatujący do pustego budynku; później kasyno stopniowo wypełnia się kolejnymi balonami. Widz czuje się niemal zahipnotyzowany — do chwili, w której balony pękają, zasypując puste kasyno chmurami kolorowego brokatu.
Połączenie różnych metod filmowania i kątów widzenia sprawiło, że film wspaniale ukazuje doskonałą jakość obrazu 4K HDR poprzez zestawienie białych balonów i feerii barw brokatu w kulminacyjnej scenie eksplozji.


Poza telewizją kampania obejmie kina, serwisy oferujące filmy i programy na życzenie, media zewnętrzne oraz reklamy w punktach sprzedaży. Jej główne przesłanie — „Piękno w szczególe” — podkreśla niezwykłe kolory, kontrast i niesamowitą szczegółowość obrazu nowej linii telewizorów 4K HDR firmy Sony.


Autorem kluczowych obrazów jest Fabian Oefner, fotograf specjalizujący się w zdjęciach o bardzo krótkich czasach naświetlania. Oefner podłączył do aparatu czujnik dźwięku, który uruchamiał migawkę z każdym pęknięciem balonu, umożliwiając uchwycenie niezwykle szczegółowych i poruszających obrazów.
— Filozofia naszej firmy polega na tym, aby zaspokajać ludzką ciekawość, czy to za pomocą naszych produktów, czy ich marketingu — mówi Shuhei Sugihara, dyrektor ds. komunikacji produktu i marki w Sony Europe. — Nasz nowy film reklamowy to kontynuacja tradycji reklam marki BRAVIA. Firma Sony zawsze wykorzystywała żywe kolory i piękno obrazu do ukazywania jakości swoich telewizorów. Były już piłeczki, króliczki, płatki kwiatów, a teraz są balony i brokat. Mamy nadzieję, że widzowie oglądający te piękne ujęcia naprawdę poczują zachwyt. Miliony drobin brokatu dobrze pokazują, że nasze telewizory 4K HDR wyróżniają się kolorystyką, kontrastem i ilością widocznych szczegółów.


Ważnym elementem reklam firmy Sony jest oprawa muzyczna. Z uwagi na charakter filmu postawiono tym razem na współpracę z Tomem Odellem, który stworzył nową wersję klasycznego hitu Cyndi Lauper „True Colors” (pod lekko zmodyfikowanym tytułem — „True Colours”). Za konsultację muzyczną oraz produkcję nagrania w technologii dźwięku o wysokiej rozdzielczości odpowiadał oddział Sony Music zajmujący się kwestią licencji. 30 września „True Colours” ukaże się jako singiel na wszystkich najważniejszych platformach cyfrowych.


— Kiedy zobaczyłem tę reklamę, zachwyciłem się — komentuje Tom Odell. — Podziwiam dokonania reżysera Andre Stringera, toteż chętnie zgodziłem się na współpracę. „True Colors” z repertuaru Cyndi Lauper to jeden z moich ulubionych utworów. Nagranie piosenki i umieszczenie jej w tej reklamie sprawiły mi czystą przyjemność. Tekst ma również wyjątkowe przesłanie: mówi o tym, żeby być sobą i być z tego dumnym. Mam nadzieję, że widzowie będą bawić się przy nim równie dobrze jak ja w czasie nagrywania.
— Nakręcenie tego filmu wymagało całych tygodni przygotowań i ogromnego wysiłku ze strony naszych partnerów zajmujących się efektami specjalnymi i scenografią — komentuje Alice Bottaro, dyrektor kreatywna w agencji reklamowej DDB Berlin. — Brokat to materiał, z którym trudno się pracuje, tym bardziej, że chodziło nam o szczegółowe ukazanie jego błyszczących, kolorowych drobin. Mieliśmy także szczęście, że udało nam się znaleźć tak ciekawy plan zdjęciowy: dzięki temu widzowie mogą doświadczyć niezwykłej przemiany opuszczonego budynku w miejsce pełne życia i koloru.
Wszystkie nowe telewizory 4K HDR BRAVIA firmy Sony — ZD9, XD93/XD94, XD85, XD83, XD80, XD75, XD70, SD85 i SD80 — zapewniają doskonałe wrażenia przy oglądaniu, a także jakość obrazu zbliżoną do 4K przy interpolacji sygnału ze źródeł HD. Obraz wyświetlany na telewizorach 4K HDR BRAVIA firmy Sony składa się z ponad ośmiu milionów pikseli i zawiera cztery razy więcej szczegółów niż obraz Full HD.


Nowe telewizory 4K HDR Sony BRAVIA są zgodne z technologią HDR (High Dynamic Range — duży zakres dynamiki), mogą więc odbierać i przetwarzać obraz w nowym standardzie wideo. W połączeniu z rozdzielczością 4K Ultra HD technologia HDR zmienia sposób oglądania telewizji i zwiększa szczegółowość, kontrast oraz bogactwo kolorów w obrazie.



słowa kluczowe: Europa, Polska, Sony, Świat,

Twój komentarz

podpis:

komentarz:

przepisz kod:


Inne newsy Sony
gadżety
plazma/LCD
Ultra HD

Best online casino bonuses https://aucasinosonline.com/casino-bonuses/

Best online blackjack casino games at https://onlineblackjack.money/.