rss
2016-05-11
źródło: LG

LG – Kuba Błaszczykowski – twarzą kampanii promocyjnej telewizorów


Już 10 czerwca na stadionie Stade de France w podparyskim Saint-Denis rozpocznie się największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie – Euro 2016. Fani futbolowych emocji, którym nie udało się zdobyć biletów na mecze we Francji, cały turniej będą mogli obejrzeć na ekranach TV. A jeśli oglądać najlepsze reprezentacje piłkarskie w Europie, to jedynie na telewizorach o najwyższej jakości i w najwyższej rozdzielczości.

Firma LG stworzyła specjalną ofertę „Mistrzowskie Telewizory, Mistrzowskie Emocje” dla wszystkich fanów piłki nożnej, którzy przygotowując się do Euro 2016, szukają nowego telewizora i… np. nowych korków piłkarskich czy koszulki naszej reprezentacji. Każdy, kto między 5 maja a 10 czerwca 2016 roku, kupi telewizor z serii objętej akcją i zarejestruje się na stroniewww.strefalg.pl/mistrzowskietv, otrzyma kod rabatowy na 200 lub 400 zł do wykorzystania w sklepie sportowym InterSport.

Lista modeli telewizorów LG biorących udział w promocji:


•OLED TV (400 zł rabatu): 55EG910V, 55EG920V, 55EG9609, 55EG960V, OLED55B6J, OLED65B6J, OLED65E6V, 65EG960V, 65EC970V
•SUPER UHD TV (400 zł rabatu): 55UH7707, 55UH8507, 55UH950V, 60UH8507, 65UH7707, 65UH8507, 65UH950V, 75UH780V
•UHD TV (200 zł rabatu): 55UH6157, 55UH6257, 55UH6507, 55UH661V, 55UH664V, 55UH668V, 55UH7507, 65UH6157, 65UH6257, 65UH6507, 65UH661V, 65UH668V, 65UH7507

Według danych agencji Nielsen Audience Measurment, w najwyższym momencie oglądalności mecz Polska – Grecja na Euro 2012 zobaczyło około 15,5 miliona telewidzów w Polsce. Czy w tym roku ten wynik zostanie pobity? Polska swój pierwszy mecz rozegra już 12 czerwca, mierząc się Irlandią Północną.

Ambasadorem kampanii promocyjnej i reklamowej zarówno nowych telewizorów LG OLED oraz Super UHD 4K jak i innowacyjnych klimatyzatorów LG jest jeden z najlepszych graczy polskiej reprezentacji oraz piłkarz włoskiej drużyny ACF Fiorentina – Jakub Błaszczykowski. Będzie on m.in. uczestniczył w wybranych wydarzeniach LG, a jego wizerunek stanie się nieodłączną częścią kampanii promocyjnych LG.

„Cieszę sięz możliwości reprezentowania LG w Polsce, łączy nas ogromna pasja do tego co robimy na co dzień. Razem tworzymy zgrany zespół, w którym ja dam z siebie wszystko, aby dostarczyć ogromnych emocji na boisku, a LG zaprezentuje moje starania na mistrzowskich telewizorach” – mówi Kuba Błaszczykowski.


słowa kluczowe: LG, Polska, Ultra D,

Twój komentarz

podpis:

komentarz:

przepisz kod:


Inne newsy LG
kino domowe
Ultra HD

Best online casino bonuses https://aucasinosonline.com/casino-bonuses/

Best online blackjack casino games at https://onlineblackjack.money/.