rss
2015-11-27
źródło: Dogitimes

Na rynku chińskim spadła sprzedaż telewizorów w segmencie komercyjnym


Na rynku chińskim spadła, w 3Q2015 sprzedaż telewizorów w segmencie komercyjnych. Jak podaje firma badawcza AVC, nie jest to może spadek drastyczny bo wynosi on zaledwie 1.3%, tym bardziej że sprzedano w tym okresie zaledwie 877900 telewizorów. W ujęciu wartościowym spadek jest większy i wynosi 7.5%.

W roku 2015 oczekuje się całkowitej sprzedaży w tym segmencie rynku na poziomie 3.3 mln sztuk co będzie oznaczało wzrost sprzedaży 3.3% w ujęciu rocznym.


Telewizory z ekranami o wielkości: 32 i od 40 do 44 cali stanowiły w 3Q2015 ponad 75,6% sprzedaży. Udział w rynku jednostek z ekranami o przekątnej od 45 do 49 cali wzrósł o 3.2% a modeli z ekranami o przekątnej od 50 do 59 cali, o 2.3%.


Firmy: Skyworth, TCL i Hisense miały udział łączny na poziomie 64,5%. Większość telewizorów sprzedanych zostało jako urządzenia do wyświetlania reklam i jako telewizory hotelowe.

słowa kluczowe: DigiTimes, Europa, Hisense, Polska, Skywort, TCL,

Twój komentarz

podpis:

komentarz:

przepisz kod:


Inne newsy Digitimes
biznes
gadżety
plazma/LCD

Best online casino bonuses https://aucasinosonline.com/casino-bonuses/

Best online blackjack casino games at https://onlineblackjack.money/.