rss
2015-10-14
źródło: Digitimes

Samsung i LG – masowe zastosowanie OLED od 2016 roku


Oba koncerny Koreańskie planują wdrożenie ekranów OLED w segment „digital signage”, czyli informacji na panelach umieszczanej w sklepach, restauracjach, barach i innych pomieszczeniach użyteczności publicznej.


Do tej pory bardzo ostre wymagania stawiane takim wyświetlaczom nie pozwalały na to by stosować ekrany OLED ale jak widać ich trwałość się poprawiła i można już śmiało używać ich do celów profesjonalnych. OLED,y mają tę przewagę nad ekranami LCD, że lepiej radzą sobie z wyświetlaniem obrazu na powietrzu.


Samsung z przyjemnością wykorzysta przeźroczyste ekrany a także OLED Wall Paper. LG natomiast opracowało już technologię wytwarzania OLED mogących pracować aż 20 lat (8 godzin dziennie).
Rynek „digital signage” wzrośnie do 20 mld $ w 20120 roku.


słowa kluczowe: Europa, LG, Polska, Samsung,

Twój komentarz

podpis:

komentarz:

przepisz kod:


Inne newsy LG
Inne newsy Samsung
biznes
OLED

Best online casino bonuses https://aucasinosonline.com/casino-bonuses/

Best online blackjack casino games at https://onlineblackjack.money/.