rss
2015-09-14
źródło: Sony

Sony – Made for Bond


Naomie Harris gra główną rolę w 60-sekundowym minifilmie, w którym stara się dostarczyć Bondowi niezbędny w jego misji smartfon Xperia


- Nowa reklama Sony prezentuje nowe technologie „stworzone na potrzeby Jamesa Bonda”. W londyńskiej dzielnicy South Bank Moneypenny nagrywa film w silnie zwolnionym tempie za pomocą aparatu Sony RX100 IV


- Wkrótce jednak tempo przyspiesza: rozpoczyna się emocjonująca ucieczka, której celem jest dostarczenie Bondowi smartfona Xperia Z5


- Danny Kleinman — reżyser wielu słynnych bondowskich sekwencji tytułowych — nakręcił ten krótki film, aby zaostrzyć apetyty fanów superagenta, czekających na kolejną odsłonę jego przygód
Przed zbliżającą się premierą wyczekiwanego filmu „Spectre” firma Sony rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „Made for Bond” („stworzone na potrzeby Bonda”) z Naomie Harris jako Moneypenny w roli głównej. „Spectre” to koprodukcja trzech wytwórni: EON Productions Alberta R. Broccoliego, Metro-Goldwyn-Mayer i Sony Pictures Entertainment. Premiera filmu planowana jest na 26 października w Wielkiej Brytanii i 6 listopada w Polsce.


Ten krótki film reklamowy to naprawdę mocne uderzenie: zobaczymy w nim szaleńczy pościg ulicami londyńskiego South Bank oraz Moneypenny walczącą z tajemniczymi złoczyńcami, którzy usiłują jej przeszkodzić w dostarczeniu Bondowi smartfona Xperia Z5. Agentka wykorzystuje najnowocześniejsze gadżety, między innymi zaawansowany aparat kompaktowy Cyber-shot RX100 IV, do nagrywania śledzonych osób w silnie zwolnionym tempie.



Twórcą 60-sekundowego filmu jest słynny brytyjski reżyser Danny Kleinman. Za produkcję odpowiadały wytwórnia Rattling Stick i agencja reklamowa adam&eveDDB. Większa część materiału została sfilmowana za pomocą profesjonalnej kamery kinowej F65 firmy Sony, ale w filmie widać także zdjęcia w zwolnionym tempie z aparatu RX100 IV i fotografie na ekranie smartfona Xperia Z5.


— Chcieliśmy odtworzyć klimat filmów o Bondzie w reklamowej miniaturze — komentuje Kleinman. — Zależało nam, aby widzowie poczuli emocje towarzyszące pościgowi i trudnej do wykonania misji rozgrywającej się na ulicach Londynu.


— Londyn to idealny plan do takich zdjęć — dodaje Naomie Harris.


— Esencją Bonda jest brytyjskość, dlatego ta reklama po prostu musiała być nakręcona właśnie tutaj. W zasadzie nie jest to typowa reklama, raczej pełen dynamicznej akcji minifilm.


— Firma Sony współpracuje przy produkcji filmów o Jamesie Bondzie od czasów „Casino Royale” — mówi Kazuo Hirai, prezes i dyrektor generalny Sony Corporation. — Warto zauważyć, że zarówno Xperia Z5, jak i RX100 IV to co prawda urządzenia wyjątkowe, wyposażone w mnóstwo funkcji i najnowsze technologie, ale także całkowicie realne i przeznaczone do codziennego użytku. Niezależnie od tego, czy używa ich Moneypenny, czy fotograf robiący wspaniałe zdjęcia i dzielący się nimi na portalu społecznościowym, są to znakomite produkty, łatwe w obsłudze, mieszczące się w kieszeni, równie dobrze sprawdzające się w codziennym użytkowaniu, jak w czasie tajnej misji szpiegowskiej.


Kampanię oficjalnie rozpoczyna film reklamowy, który w Wielkiej Brytanii będzie wyświetlany od 1 października do 8 listopada 2015 r. Kampania, zorganizowana przez dom mediowy MediaCom, obejmie także prasę, reklamę w sklepach, media cyfrowe i reklamę zewnętrzną.


Aparat RX100 IV łączy niewielkie rozmiary z ogromnymi możliwościami. Jest wyposażony jest w pierwszy na świecie[1] przetwornik obrazu Exmor RS „stacked CMOS” typu 1,0, możliwość nagrywania obrazu filmowego przeznaczonego do wyświetlenia w maksymalnie 40-krotnie zwolnionym tempie (czyli możliwość rejestracji do 1000 kl./s.)[2] i odczyt danych pięciokrotnie szybszy niż w poprzednich modelach. To po prostu doskonały sprzęt dla Moneypenny!


Z kolei Xperia Z5 to idealny smartfon nowej generacji dla Jamesa Bonda. Jej wyposażenie obejmuje najszybszy autofokus w świecie smartfonów[3], który ustawia ostrość w ciągu zaledwie 0,03 sekundy[4], i klasyczny przycisk zasilania połączony ze skanerem odcisku palca. Model ten ma ponadto wodoodporną konstrukcję[5]. Xperia Z5 została zaprezentowana 2 września 2015 r., a do sklepów na całym świecie trafi w październiku 2015 r.

słowa kluczowe: Europa, Polska, Sony, Świat,

Twój komentarz

podpis:

komentarz:

przepisz kod:


Inne newsy Sony
gadżety
HDTV
OLED
plazma/LCD
Ultra HD

Best online casino bonuses https://aucasinosonline.com/casino-bonuses/

Best online blackjack casino games at https://onlineblackjack.money/.