rss
2015-04-14
źródło: Harman Kardon

Harman + Quirky – projekt słuchawek


Koncern Harman wraz z Quirky przedstawiają wspólny projekt, w ramach którego powstać mają wyjątkowe produkty audio nowej generacji. Kreatywni ludzie z całego świata zaproszeni są, by odwiedzić stronę: quirky.com/harman/the-headphones-of-tomorrow i dodać tam swój pomysł stworzenia słuchawek jutra.


Koncern Harman oraz Quirky mobilizują zwykłych ludzi, by podzielili się swoimi pomysłami na produkty codziennego użytku. Partnerstwo jest już kolejną inicjatywą zapoczątkowaną przez Quirky.


– Zaproszenie naszych fanów, by mieli wpływ na nasze produkty nowej generacji nie tylko dostarcza nam informacji na temat gustów i preferencji konsumentów, ale także pomaga umocnić dwudrożną komunikację z naszymi klientami, na której bazujemy – mówi Ralph Santana, Executive Vice President and Chief Marketing Officer w HARMAN International. – Współpraca z Quirky to dla nas ekscytujące doświadczenie, które daje nowe pola dla inteligentnego designu, formy, funkcjonalności czy łączności. Na razie w kwestii słuchawek, a w przyszłości przy kolejnych produktach – kontynuuje.


To partnerstwo umacnia pozycję koncernu Harman i jego dziedzictwa najwyższej jakości sprzętu audio oraz wyznacza nowe granice pomysłowości Quirky, takie jak technologie łączności. Harman wykorzysta platformę Quirky, by tworzyć nowe idee dla portfolio swoich marek, którymi są między innymi Harman Kardon, JBL czy Infinity. Koncern Harman zaczyna od wyzwania „Słuchawki jutra”.


– Dostaliśmy już prawie 20.000 pomysłów na produkty audio od społeczności naszych wynalazców codzienności – mówi Ben Kaufman, CEO i założyciel Quirky. – Dzięki zaangażowaniu kreatywnych ludzi z całego świata mamy właśnie możliwość, by wspólnie zmieniać produkty jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży rozrywki audio – kontynuuje.


Wyzwanie „Słuchawki jutra”


W czasie od 7 do 21 kwietnia 2015, Quirky i Harman przyjmują pomysły nowych produktów na platformie Ouirky, która jest częścią globalnej platformy z dziedziny innowacji. Projekty powinny wyobrażać słuchawki przyszłości.


Po tym terminie, przedstawione idee zaprezentowane zostaną w ramach ewaluacji produktów Quirky + Harman w środę, 29 kwietnia o godzinie 19.00 (streaming na żywo na quirky.com/live). W ramach panelu eksperci głosować będą które z przedstawionych pomysłów powinny stać się rzeczywistością. Wybrane idee słuchawek mogą zostać rozwinięte w ramach którejś z wiodących marek Harman, a w następstwie być sprzedawane na całym świecie.

Koncern Harman wraz z Quirky przedstawiają wspólny projekt, w ramach którego powstać mają wyjątkowe produkty audio nowej generacji. Kreatywni ludzie z całego świata zaproszeni są, by odwiedzić stronę: quirky.com/harman/the-headphones-of-tomorrow i dodać tam swój pomysł stworzenia słuchawek jutra.

Koncern Harman oraz Quirky mobilizują zwykłych ludzi, by podzielili się swoimi pomysłami na produkty codziennego użytku. Partnerstwo jest już kolejną inicjatywą zapoczątkowaną przez Quirky.

– Zaproszenie naszych fanów, by mieli wpływ na nasze produkty nowej generacji nie tylko dostarcza nam informacji na temat gustów i preferencji konsumentów, ale także pomaga umocnić dwudrożną komunikację z naszymi klientami, na której bazujemy – mówi Ralph Santana, Executive Vice President and Chief Marketing Officer w HARMAN International. – Współpraca z Quirky to dla nas ekscytujące doświadczenie, które daje nowe pola dla inteligentnego designu, formy, funkcjonalności czy łączności. Na razie w kwestii słuchawek, a w przyszłości przy kolejnych produktach – kontynuuje.

To partnerstwo umacnia pozycję koncernu Harman i jego dziedzictwa najwyższej jakości sprzętu audio oraz wyznacza nowe granice pomysłowości Quirky, takie jak technologie łączności. Harman wykorzysta platformę Quirky, by tworzyć nowe idee dla portfolio swoich marek, którymi są między innymi Harman Kardon, JBL czy Infinity. Koncern Harman zaczyna od wyzwania „Słuchawki jutra”.

– Dostaliśmy już prawie 20.000 pomysłów na produkty audio od społeczności naszych wynalazców codzienności – mówi Ben Kaufman, CEO i założyciel Quirky. – Dzięki zaangażowaniu kreatywnych ludzi z całego świata mamy właśnie możliwość, by wspólnie zmieniać produkty jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży rozrywki audio – kontynuuje.

Wyzwanie „Słuchawki jutra”
W czasie od 7 do 21 kwietnia 2015, Quirky i Harman przyjmują pomysły nowych produktów na platformie Ouirky, która jest częścią globalnej platformy z dziedziny innowacji. Projekty powinny wyobrażać słuchawki przyszłości.

Po tym terminie, przedstawione idee zaprezentowane zostaną w ramach ewaluacji produktów Quirky + Harman w środę, 29 kwietnia o godzinie 19.00 (streaming na żywo na quirky.com/live). W ramach panelu eksperci głosować będą które z przedstawionych pomysłów powinny stać się rzeczywistością. Wybrane idee słuchawek mogą zostać rozwinięte w ramach którejś z wiodących marek Harman, a w następstwie być sprzedawane na całym świecie.


Twój komentarz

podpis:

komentarz:

przepisz kod:


Inne newsy Harman/Kardon
gadżety
media
mobilne
słuchawki
smartfony / tablety

Best online casino bonuses https://aucasinosonline.com/casino-bonuses/

Best online blackjack casino games at https://onlineblackjack.money/.